۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۳۴

گزارش تمرین سرخپوشان؛

صادقیان مصدوم شد/ وضعیت نامشخص کفشگری برای بازی با تراکتور

صادقیان مصدوم شد/ وضعیت نامشخص کفشگری برای بازی با تراکتور

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که پیام صادقیان بازیکن این تیم مجددا دچار آسیب دیدگی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز سه شنبه تمرینات خود را برای دیدار با تراکتورسازی در ورزشگاه درفشی‌فر پیگیری کرد. این تمرین به برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال درون تیمی اختصاص داشت.

اتفاق مهم تمرین امروز مصدومیت دوباره پیام صادقیان بود. صادقیان که روز گذشته در برخوردی، آسیب دیده بود، امروز معاینه شد و مشکلی نداشت و در تمرین شرکت کرد. این بازیکن اواسط تمرین به شدت از ناحیه پا ابراز درد کرد و از زمین خارج شد. اقدامات پزشکی از سوی کادر پزشکی آغاز شد. او فردا معاینه می‌شود و شرایطش مشخص خواهد شد.

علیرضا رحیمی مدیر عامل پرسپولیس در تمرین امروز سرخپوشان حضور یافت و تمرینات بازیکنان را از نزدیک نظاره کرد و دقایقی با علی دایی به گفتگو پرداخت. مهرداد میناوند و ضیاء عربشاهی در تمرین امروز حضور یافتند و از کنار زمین شاهد تمرین قرمزپوشان بودند و با علی دایی صحبت کردند. تمرینات سرخپوشان از فردا پشت درهای بسته انجام می‌شود.

طبق گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، مهرداد کفشگری هم امروز زیر نظر کادر پزشکی کار کرد و برای فیزیوتراپی به کلینیک باشگاه رفت. شرایط این بازیکن برای بازی هنوز از سوی کادر پزشکی اعلام نشده است.

کد خبر 2363039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha